Curs de astrologie

Curs de astrologie
Cursuri de astrologie

Sponsorizat

marți, 17 august 2010

EPAGOMENA-ISIS-SIRIUS

EPAGOMENA IN ASTROLOGIA VIZUALA

"Eu sunt un spirit de Foc, frate cu toate Spiritele de Foc.
Eu sunt Osiris, frate cu Isis,
Fiul meu Horus si mama mea Isis,
Ca sa ma razbune, bratele dusmanilor mei le-au legat,
Caci nenumarate suferinte si dureri mi-au casunat...
Sunt Osiris, Primul-nascut al zeilor..."

Cartea Egipteana a Mortilor

EPAGOMENA sau zilele rapite de la LUNA de catre THOTH pentru ca zeita cerului sa il poata naste pe OSIRIS sunt reflectate in planul astral de intervalul 15-20 august.
SIRIUS, imagine a zeitei ISIS, va rasari impreuna cu SOARELE pe 5 august( pentru Bucuresti) si timp de 10 zile va fi steaua cea mai stralucitoare vizibila inainte de rasaritul Soarelui.
Din 15 august pana pe 20 nici o stea stralucitoare nu va marca/precede rasaritul SOARELUI si de aceea in mod simbolic vom asocia acest interval cu epagomena.

In prima zi de epagomena se naste OSIRIS.

Pentru a vedea modul in care energia se intrupeaza in fiecare an vom consulta cercul fatidic etaland arcana corespunzatoare decanului.

9. Leul (Decanul III) — Jupiter (Luptătorul Cupei).

Energia transmisa va fi cea jupiteriana rezolvarile venind in legatura cu legea/relatia cu autoritatile, calatoriile in strainatate, studiile superioare sau medicina. Cei ce vor receptiona aspectele favorizante ale acestui arcan sunt nativii semnelor dominate de JUPITER (SAGETATOR si PESTI) si cei ai ultimului decan al LEULUI si ai VARSATORULUI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Legaturi

Legaturi

Horoscop Twitter / articole noi